سجاده فرش دستباف گونه

 

با گسترش تکنولوژی و صنعت ، سجاده فرش های دستباف گونه تولید شدند که طرح ها و نگاره های اصیل ایرانی دارند .

اولین سجاده فرش های ماشینی که به صورت 350 شانه بود در کاشان بافته شد . این محصولات با شانه و تراکم پایین ، زیبا نبودند و فقط به عنوان کف پوش از آن ها استفاده می شد . با تولید فرش سجاده ای های دستبافتگونه با شانه و تراکم بالا ، قالی های دستباف کمتر شد و بیشتر افراد به سمت این محصولات ماشینی زیبا رفتند . اولین فرش های دستبافتگونه در کاشان تولید شد .

 

سجاده فرش ماشینی دستباف گونه چه نوع سجاده فرشی می باشد ؟

این محصولات که با دستگاه های پیشرفته و مدرن شونهر آلمان و وندویل بلژیک بافته می شوند ، بسیار زیبا و ظریف هستند و شبیه قالی های دستباف هستند . شانه و تراکم بالا ، زیبایی و ظرافت و منسجم بودن سجاده فرش را بالا می برد . به همین دلیل محصولات با شانه و تراکم بالا را سجاده فرش های دستبافتگونه می نامند .

سجاده فرش های 1000 شانه ، فرش های 1200 شانه و فرش های 1500 شانه ، عنوان دستبافتگونه دارند که هرچه شانه و تراکم بالاتر رود ، قالی ، دستبافتگونه تر می شود . در محصولات دستباف گونه به دلیل تعداد گره های بالا ، باید در بافت آن ها ، نوع نخ خاصی که بسیار نازک و مستحکم است استفاده شود . سرعت دستگاه های بافت محصولات دستبافتگونه بالاست و اگر نخ استحکام کافی را نداشته باشد ، در حین بافت ، پاره می شود و قالی عیب دار می شود .

کارخانه سجاده فرش کاشان که یکی از بزرگترین تولید کنندگان سجاده فرش های ماشینی دستباف گونه سجاده فرش های دستبافف گونه است ، این محصولات لوکس و بی نظیر را با الیاف آکریلیک هیت ست شده تولید می کند که استفاده از این الیاف ، سبب شده است تا استحکام قالی بالا رود و بدون پرزدهی باشد و عمر بالایی داشته باشد . بهترین سجاده فرش های دستبافتگونه ، محصولاتی هستند که با الیاف آکریلیک هیت ست شده بافته شده باشند .

طرح ها و نقشه های قالی های دستبافتگونه همانند قالی های دستباف است که بسیار زیبا و حیرت انگیز است . به همین دلیل است بسیاری از ایرانیان ترجیح می دهند به جای قالی های دستباف ، از فرش های ماشینی دستبافتگونه که تنوع بالایی در طرح و رنگ دارند ، بهره گیرند .

سجاده فرش های دستبافتگونه در ابعاد و رنگ های مختلف تولید می شوند به گونه ای که متناسب با هر دکوراسیونی می باشند .

محصولات دستبافتگونه در مقایسه با قالی های دستباف ، به دلیل بافته شدن با دستگاه های پیشرفته و مدرن ، سرعت تولید بالاتری دارند .

سجاده فرش های دستباف گونه کاشان

محصولات دستبافتگونه در شهرهای مختلف تولید می شود ولی سجاده فرش های دستباف گونه کاشان ، به دلیل طرح و نگاره های بسیار زیبا ، منحصر به فرد هستند . تقاضای این محصولات به دلیل زیبایی بسیار و کیفیت عالی ، بالاست . به همین منظور ، کارخانه سجاده فرش کاشان ، اینترنتی و حضوری این محصولات را قرار داده است که در هر دو مورد محصولات به قیمت درب کارخانه عرضه می شوند . این کارخانه با مستقیم و بدون واسطه ، توانسته است از قیمت فرش های مسجدی دستبافتگونه بکاهد و این سجاده فرش های لوکس را به قیمت تولیدی عرضه کند .

 

م کردن مسجد با سجاده فرش 50252


سجاده فرش م شده

 

مشاوره ی رایگان جهت فرش سجاده ای :


 09133611739  خانم بزرافشان
 09131630120 آقای یوسفیان 


کانال تلگرام سجاده فرش


 

 سجاده فرش,فرش سجاده ای,فرش مسجدی,فرش مسجدی,سجاده فرش سبحان,قیمت فرش مسجدی,قیمت فرش مسجد,شرکت سجاده فرش,فرش سجاده ای ستاره کویر یزد,موکت سجاده ای

 


سجاده فرش مسجدی سجاده ,دستبافتگونه ,محصولات ,دستباف ,گونه ,شانه ,دستباف گونه ,بسیار زیبا ,محصولات دستبافتگونه ,تراکم بالا ,گونه کاشان منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

همه چی موجوده مجله ياس تنها معرفی کالا خیسه برنامه اسکان1 زیبایی من شرکتهای خدماتی شهرکرد خرید انتی ویروس خرید آنتی ویروس فروش آنتی ویروس اورجینال‏ sullivanhtyzn337 Webbplats آرشام رنگ تولید کننده رنگ های ترافیک